lördag, januari 02, 2010

Mot bättre tider

Hej alla godingar!

Tack snälla för alla varma ord jag fått under tiden jag var sjuk... Hjälper på traven när man orkar ingenting.

I dag första dagen var jag pigg och vi fick åka skridskor. Jag och min äldsta. Näh, jag åkte inte, skulle kollapsa, då jag är är svag fast jag kan gå *ler*

Vi träffades med våra vänner och så våra döttrar pratade ihop sig och min dotter sover borta i natt. Det är hennes annan natt borta. Hon tycker det är så spännande.

Här kommer lite av mina fynd på auktionen. Massor av örongottar och underlakan har jag ju ropat in. Nu har jag massor med fina kuddar i sofforna! *glad*

Massvis med spets och ännu mer spets!! Så fina de är!

Den som ligger ovan är min favorit för tillfället.

Ha det så gott i vinterkylan!
Kramar till er från
Olg@

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails