fredag, januari 01, 2010

Första dagen 2010

Följ min blogg med bloglovin
Hej alla godingar!

Jag verkligen hoppas att ni är inte allt för trötta i dag... *ler*

Själv är jag mycket trött fast inte festade jag och somnade kl.22.30..

Det ser ut väldigt fint ute, men men... Jag känner mig bättre, men definitivt inte bra. Ungarna varit idag ute själva - åkte pulka och lekte i snön. Tur att min äldsta är så pass duktig att hon klarar ta ansvaret på sig. Hon tar hand om sin lilla syster som inte många kan göra med 15 år *skrattar*

Liten blomma till er från förra året.
Kramar, Olg@


2 kommentarer :

  1. Hoppas du känner dig piggare, jag har lagt in din nya adress på SIB nu.
    Ha det finfint - kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Krya på dej och god fortsättning på nya året!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails