lördag, januari 02, 2010

Tävling

.. eller bättre sagt utlottning, man tävlar ju knappast om vinster *ler*

Tycker att det rullar på ganska så bra med bloggen. Jag får respons och knyter kontakter, finner nya vänner (så underbart!!) och har väldigt roligt med min blogg!

Tänkte vänta tills det blir 3000 besökare på min blogg, men i samband med nytt år har jag stor lust att köra en utlottning till *glad*

Så, kära vänner och gäster, jag ska fundera på vilka priser som kommer att lottas ut, men än så länge ni får hålla koll på min blogg och inte missa utlottningen!! Nåt fin ska jag fixa fram!




Det var efterrätt på min födelsedagsmiddag. Mumsigt det var...

Ni får ha det så gott!
kramar Olg@

1 kommentar :

  1. Det ska bli kul med utlottning hos dig, du hade så fina saker sist minns jag. Efterrätten ser läcker ut.
    Ha en mysig söndag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails