söndag, november 15, 2009

Jag är så glad!

Andra inlägget för i dag, men jag kan inte låta bli!

Gick in till Ofelias hus (bilder är tagna från hennes butik) och bara glömde bort tiden!!! Tittade och tittade.... Men sen bestämde mig, inte kan jag gå därifrån utan några fynd!!! Och så var det!




Den fina madonna ska hem till mig... Lite fel på ytan sägs det vara, men inte är shabby&lantligt så krävande stil eller? ;)




Och så diskställ. Det var länge jag kollade på sådana.. Ibland (när jag var igen på G att köpa ett) var de slut, ibland var plånboken slut ;) Men i dag var det dags att får den hem... Det finns ändå lite disk på bänken trots diskmaskinen, så varför inte med lite nostalgisk lux ska det vara? :))

Bara fin underlägg ska hittas nu^^

Det blir bra det! Go´kväll till er!

4 kommentarer :

  1. Vad skoj att dom ska flytta hem till dej......Ofelias hus har ju bara så mycket fint.Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~

    SvaraRadera
  2. Jättefint diskställ!
    Kram kathrine

    SvaraRadera
  3. Nydelige ting du har kjøpt, koselig at du ville være med i konkurransen hos meg!
    Ha en fin uke..

    Klem fra Lenemora

    SvaraRadera
  4. undrar om denna blog fortfarande lever och om du möjligen vet var man i dagens läge kan få tag på diskstället??
    //Agneta

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails