söndag, november 15, 2009

Goda kakor

Hej alla godingar!
Igår har vi haft lite pannkakor till middag. Det är alltid lika populärt och båda mina solstrålar tycker att det är god med pannkakor! Så äldsta fick välja ett sylt av de som jag gjort i somras/hösten. Det fick vara ett av svarta vinbär.

Sista rosen från rabatten gjorde oss sällskapet. Skålen är av pressglas och hittades på ett av mina oändliga jaktturer!


Gött att sitta och mumsa i sig varma pannkakor med sylt!

Planer för i dag är inte klara än. Tror inte att det blir nåt roligt. Förmodar att städning är på G. Det kliar i fingertoppar när jag ser all röra i hemmet ;)

Ha en bra dag ni med!

4 kommentarer :

  1. Hej! jag städade i går. Kände som du att det kliade i fingrarna att få undan lite skit. Det är skönt sen under veckan att det inte är så grusigt under fotsulorna. Mannen kaklar i badrummet så det kommer in en massa smått och gott.
    Ha en skön söndag...sen då du städat klart.
    annika

    SvaraRadera
  2. Åh, pannkakor - så barnsligt gott!!!

    Ja du, jag vågar knappt titta ihörnen här....men det är ju så mörkt så dammet syns knappt!:-)
    Ha en skön söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Så mumsig tmed plättar!
    Tänk att ni har rosor fortfarande - vi har snö! :-)

    Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Pannkakor är alltid gott. Och en fin ros har du plockat in, årets allra sista. Och ja, ljusstaken är hög, ca 79 cm, men jag gillar dom jättemycket.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails