måndag, november 16, 2009

Kärleksört

Från morgonen har jag varit sysselsatt! Med inte den lättaste men roligaste i efterhand!

Målningen nämligen! Min apotekardisk fick sitt sliten-smutsig utseende efter många månader. Nähä... Jag har inte skitit ner den, bara kört slask på den ;) Och så litet sideboard blev också avslutat och fick sin plats. Nu ska de torkas, vaxas och då kan jag visa upp dem. Nu när litet bord står i hallen saknas bara vitrinskåpet på sin plats... OM det inte blir av nu så åker jag på fredag själv och hämtar det fönster äntligen! Det är ju inte klokt - från juni månad inte kunna hämta!




Men nu kan vi bara vara och sitta, dricka te med hallonpaj. Jajamen! Jag ska baka hallonpaj nu! Eftersom som ingen har lämnat huset i dag var frukosten ganska så sen om ni undrar vad morsa håller på med ;)
Och snart är kistan klar med ;) Det rullar på trots allt! Härligt!
Ha en bra dag, samt en trevlig vecka!!

SISTA CHANSEN ATT VARA MED I MIN TÄVLING! KL. 24.00 SLUTAR JAG TA EMOT KOMMENTARER! SKYNDA!!! ;)

1 kommentar :

  1. Så spännande det låter med apoteksskänken och det andra! Så duktig du är!
    Hallonpaj - mmmm, det låter! Det smakade säkert yammmiiiie!!!
    Tack för titten hos mej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails