fredag, oktober 09, 2009

Ny dag

Vilken fin dag har vi fått eller hur?! Soligt och fint!
Men jag och L sitter hemma för att jag vill att hon ska bli riktigt frisk till nästa vecka. Då jag har flera prov och uppgifter att redovisa i skolan och vill absolut inte missa det!
Ska försöka hitta stövlar till N som saknar dess och så ska jag ta det lugnt även i helgen. Kanske ska jag till ett par loppisar men inget mer är planerat då vi är inte helt friska i familjen.
Har ni det bra i dag eller?
Trevlig helg till er allihop!


Den här har jag gjort av lammöronen. Tycker att det blev ganska bra. Eller? ;)

3 kommentarer :

  1. Verkligen fin! Vilken talang du har!
    Tack för dina goa kommentarer inne hos mig...de värmer verkligen!

    SvaraRadera
  2. Hejsan, den blev jättefin vad duktig du är!!!
    Hoppas du får en riktigt trevlig Helg!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra på proven!

    Så snygg lamöronskotte.

    Kram Maud

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails