fredag, oktober 09, 2009

Go´kväll mina vänner!
Nu får jag lov att skryta lite ;)
I dag eftermiddag hade jag främmande hemma och efter ett tag fick jag frågan "Är du inrednings designer eller?" Stort leende bredde sig på mitt ansiktet och jag svarade helt anspråkslöst "Nähä.. Jag är journalist i grunden, inredningen är bara hobby". Jag tycker att det var bästa betyg för all jobb jag lägger i hemmet på att få det se mysigt och trevligt ut ;D

Så blev det min nya skylt i köket.

Den hänger ovanpå spisen och verkligen pryder sin plats!

Mina gamla nycklar har fått en chans att se världen äntligen =)

Och så ser ut nu mitt nytt luffarslöjds hjärta. Med några glittrande hjärter vid kanten och en rostig nyckel i mitten=)

Det hänger också i köket.

Lite medel och mycket kärlek=)

Hoppas att ni får en härlig helg! Det ska jag få, har jag bestämt mig för ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails