lördag, oktober 10, 2009

Fynd #1

Nu kan jag visa upp det jag fyndade i dag! Jag var så lycklig! =)

Visst blir man glad av att titta på den lilla skönheten?=) Skavanker som bara ger mycket charm.

Kikade in på loppiset innan vi åkte till en skoaffär och där...

... den lilla. Den bar på sig två par gamla skor, men de kunde icke lura mig...

.. jag såg ändå att den längtade hem till mig! Och visst fick den komma=) Borstade av spindelväv direkt, torkade med lite såpa och så ställde den i lugn och ro... Tills jag kommer på vart den ställs.

Och imorgon får jag hjälp av min snälla svärmor som ställer upp som barnvakt och jag får åka till auktionen... Ensam! Jag inte ska säga vad jag är ute efter. Det bringar otur ;) Men OM jag vinner det jag vill ha klart säger jag och visar bilder!
Så imorgon ses vi på kvällen. Ni får ha så trevlig innan dess!=) Kramisar

1 kommentar :

  1. Om det var idag auktionen var hoppas jag du hittade det du sökte. Din lilla pall är så söt, det var ett bra fynd.
    Ha nu en mysig kväll
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, ser fram emot din tävling.

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails