söndag, oktober 11, 2009

Mina fynd #2


Nu kan jag dela glädje med mig! Jag fick skåpet! Det jag var ute efter i dag på auktionen! Fint skåp så kallade linskåp, med flera hyllplan inne och en låda under. Jag bara älskar det! Och det var kärleken från första ögonblicket=) När jag såg det på hemsidan som auktionen i Gistad har jag bestämt att det får komma hem till mig. Håll på att säga vad det än skulle kosta ;D Men klart man ska vara lite realistisk. Men jag hade tur! Och jag bara inte kan vänta tills skåpet får fraktas hem. Min man lovade att hjälpa med frakten. He he hoppas det inte blir som med fönstret... Det där i Linköping. Betalat i juni och inte är det hemma än. ^^ Men skåpet jag kommer att bära hem om det skulle behövas! =D

Så jag glad och nöjd i dag! Och tjejerna somnade snällt så jag har helt lugnt det nu! Skönt!
Kram på er!

PS.... Snart blir det utlottning hos mig, så håll koll och missa inte fina priser! En snäll kaninflicka från Malieg kommer att söka nytt hem =) Och flera fina saker!

1 kommentar :

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails