måndag, augusti 31, 2009

Det gick väl bra

Lilla L var absolut inte lika trött när jag hämtade henne i dag! Så skönt! Hon har inte, lite har hon, gråtit när hon lämnades på morgonen. Och så kunde vi gå och handla lite. Sen åt tjejerna direkt och jag bläddrade genom Drömhem&Trädgård. Den magasinet är verkligen min favorit. Mycket ideér fast ibland känns att många gånger kommer samma bilder i flera nummer. Men det stör mig inte än=)
Så jag kan stolt visa upp mitt fynd.

Glashållare blev det! Filigran arbete på det och jag är så förtjust i den. Tänkte att det får bara stå på bordet. Utan några stora arrangemangen.

Och ett till! Fotogenlampan! Fick hänga i balkongdörren. Otrolig charmig. Tycker jag. Vad tycker ni?
He he jag som tänkte lägga inlägg två tre gånger i veckan... Men i dag vart det inte mycket och så barnen är snälla=)
Kram på er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails