måndag, augusti 31, 2009

Hemma

I dag på fm hade jag självstudier. Och därför har jag pluggat som attan på lördag i Norrköpings bibliotek för att kunna sitta hemma med min lilla plutt L. Hon har alldeles för långa dagar på dagis och är SÅ trött när hon ska hem. Och därför har vi bestämt att turas om och försöka vara hemma på fm med L, så att hon slipper vara så länge utan sin familj. Hon är ju från kl.8.15 till 15.15. Vi får se i dag om det blir skillnaden då jag ska lämna henne kl.11.15. Inte mycket 3 timmar man kan tro, men för en sådan liten person det kan vara avgörande.
Så har jag hunnit igår kväll måla mina nya bord. Gissa vilken färg de får?=) Jäpp, vit. Antik vit nämligen. Och så funderar jag på att ena slaska för att få lite skillnad i utseende då de kommer att stå ganska nära varandra och att det blir inte för identiskt tänkte jag.... Har fått redan kommentar från min man att "... så trist att du vill måla allt i vit". Fast "allt" är skänken, hylla i badrummet och tvättskåp. Hm.... Har vi hemma bara tre stycken möbel eller?=)))) Hoppas att i nästa inlägg jag kommer att lägga ut mina nymålade bord. En fin fotogenlampa har jag också fyndat! Och den kommer att fotograferas snart...
Ha ni en trevlig dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails