onsdag, september 02, 2009

Fina dagar

Det är långa dagar fulla med intryck och känslor! Jag hinner inte med faktiskt! Och det känns så skönt=))) Mina halvmålade bord står här i köket upp och ner och väntar på den sista penseldraget men jag kommer inte närmare än bara titta på dem, stackarn... Och så var det i dag ska min man hämta fönstret som jag köpt i juni. Ja, så kan det gå! Han glömmer det varje gång han åker förbi och jag bestämt att inte ta på mig detta, för att han lovade göra det.... Inte så att jag saknar direkt fönstret men jag vill bygga klart det skåpet jag har tänk mig och hänga det på väggen. Så att den projekten bli klar. Blir den förresten?=) Visst, tro inget annat! Lovar. Men när - kan inte säga! Snart!
Jag är mycket lugn och harmonisk just nu. Det känns mycket bättre måste jag säga. Har fått rätt med A-kassan (ÄNTLIGEN efter 5 månaders väntan!), stortrivs på utbildningen, nöjd med relationen med barnen, skapligt med mannen än (hmm...) och så många tecken som jag ser positivt på. Som ett exempel kom till vårt sovrum en fjäril. Så fin! Satt sig på tacket och var där bara. I två dagar, sen bestämde den sig att flyga iväg och jag hjälpte denne på vägen ut. Så vackert och fin var den! Och så fridfullt kändes det för mig!
Kram på er!
Visst är den vacker? Fast den hittade jag på nätet=)

2 kommentarer :

  1. Tack för att du fortsätter att följa min blogg blir så glad. Kan göra texten lite större i inläggen så kanske den blir mer lättläst. Skönt för dig att få rätt mot f-kassan man ska nog stå på sig om man vet att man har rätt, allt för många som ger upp fast de har rätt till sina pengar. Ska bli skönt som du skriver när man har renoverat klart inte kul med små barn i detta men det får gå ska försöka att få klart senast nästa vecka. Ha en jätte fin vecka Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Hallojs!!! Du låter glad härlig o harmoniskt!! GÖTT!!!
    Skönt att få ordning på A-kassa...oj vad de trasslar till et ibland!!


    Kram ♥ Millan

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails