torsdag, juli 30, 2009

Överraskningar

Jag tycker inte om dem. På morgonen kom ett sms från Destanation Gotland. Tur 10.35 den 2/08 är inställd. Va kul är det??? Då man ska börja sin semester där! Och på uppmaningen ringde jag för att boka om. Ja, ja... Det är många som ringer, ring senare... I 3 (!) timmar utan uppehåll!!! Och sen kom man fram en gång satt 40 minuter i kö, från plats 65 till 20 och BRÖTS det!!! Bra jobbat!!! Så irriterande! Min man kunde som tur komma fram och boka biljetter kl. 07.30 istället. Vakna kl.4 på morgonen. För att åka till Nynäshamn. Mindre kul tycker jag. Men, men.. Vi är glada att inte missa överhuvudtaget hela semestern!=)
Sen kan jag raportera att tvättskapet är grundmålad och imorgon ska jag måla det färdigt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails