fredag, juli 31, 2009

Inför resan

Nu är det två dagar kvar tills vi åker och det ska fixas lite. Tvättas inför resan, städas hemma, packas. Tycker att man ska resa ifrån ett städat hus så att man kommer inte till en röra tillbaka. N plockar disken och jag ska ta itu med städningen. N fått för sig att det är roligt att plocka disken från diskmaskinen. VILKEN TUR! Det tycker inte om varken jag eller C. Hoppas att det håller i sig lite. Annars jag var helt slutkörd med all hemmajobb. Som tur snart börjar studierna och jag blir borta hemifrån! Sen var det till och med en natt vi skulle vara borta! Spännande! Att lär känna nya kamrater. Men perspektivet att sova i en sovsäck lockar mindre. Med mina ryggproblem låter som tortyr. Men jag ska höra om jag får ta med nåt att sova på. De vill inte ha handikappade studenter eller?=)
Så ska N klippas i dag. Så förskräckligt ser ut hennes huvud. Hoppas att killen lyckas att göra en bra frisyr. Annars "vår" frisör var på semester=(
Ha en underbar dag ni med! Kram på er!
L på vår utflykt i skogen=)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails