onsdag, juli 22, 2009

En dag till

I dag har jag tvättdag... Två maskinen i tvättstugan och en hemma kör för fullt! Nähä, jag har inte samlat på mig all tvätt i en månad=)))) Bara var sängkläder ombyte och så lite barnkläder. Så var det!
Det är lagom varmt och vi ska vara ute resten av dagen. Det blir kul! L får pyssla i sandlådan och N troligen ska läsa. Hon upptäcker långsamt, men säkert att läsa ÄR kul! Och det gläder mig! Det är ju så viktigt att kunna och älska att läsa! I böcker finns hela världen att upptäcka! Man lär sig mycket och inte behöver man gå genom nåt själv för att få uppleva detta! Jag var mycket tagen i min ungdom av J. London, A. Duma, Dufo och mer och mer och mer....
Kram på er!

1 kommentar :

  1. Hejsan, vi hade en fantastiskt fin resa, och vi fick vila upp oss lite. Du har helt rätt det där med böcker, jag har aldrig gillat böcker förut har alldriig orkat att sitta stilla och läsa färdigt. Men nu så älskar jag att läsa. Läste igår boken Livet kan inte vänta, av Sara Dag och natt. Har följt den ena tjejen i boken på sin blogg tills hon rycktes bort. Ps. Om du har lite fint väder idag kan du skicka lite hit till Karlstad så man kan få gå ut och plocka lite i trädgården. HA en jätte fin fortsatt vecka och tack för besöken i min blogg. Kramar Therese

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails