tisdag, juli 21, 2009

Fyndat!!!

Nu ska jag visa upp mina fynd igen. Jag brukar sällan gå till Myrorna för att dem är så himla dyra! Men i dag efter nästan misslyckat utflykt till Simonstorp där fanns ett loppis jag var bara tvungen att släcka min sug på att fynda! Det fick vara Myrorna som har öppet alltid.
Så fann jag den här stor kinesisk kanna. Den är stämplat men jag inte kunde läsa av i vilken period den tillverkades.

På det loppis som jag inte tyckte om har jag hittad den här burk av nysilver. Putsade den direkt och den fick plats i badrummet för bomull.

Och så fann jag den här pärlan - sylt- sockerskål. Silverpläterat är den, med fin kristallskål i. Med tillhörande sked. Fin va?=)

Jag köpte också en underlakan på Myrorna med spets men har inte tagit bild på den. Tro mig - den är fin!
Här kommer mitt fågelbad.
Stort och fint är det! Fick sin plats vid min rabatt... Kul att sen det hela varje gång vi går ut.
Och så liten förklaring varför jag skrev inget.
Vi gjorde en utflykt med tjejerna. Till skogen i närheten. Mycket smultron blev det, inte så mycket blåbär och inga svamp, men vi var mycket glada och nöjda!!! Lovar!
Kramis på er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails