torsdag, juni 18, 2009

Solig midsommar?

Det känns som att midsommar har ganska bra chanser att bli solig i år. Skratta inte! Det tror jag verkligen! Fast det regnar i dag hela tiden med litet uppehåll, tror jag ändå att solen kommer fram! Vi är bjudna till våra vänner för att fira midsommar och det blir säkert mycket trevligt. N hade inte träffat sin kompis på länge och hon är förväntansfull. Vi var bjudna på flera ställe men jag valde att åka till vår "familj". Min man ska vara med, det händer ju inte ofta=) Ska man vara glad eller? ;)
Så min brutet tår mår inte bra och jag får konstiga verkar i underbenet också och kan knappt gå. Det är bara tur att det regnar och vi INTE kan gå ut. Annars skulle alla tycka att mamma får skärpa sig... Om inget händer tills måndag ska jag till "bästa" vårdcentralen.... Är spyfärdig bara på att tänka på att gå dit. Inkompetent läkare - värst jag vet!!!! Annars får jag åka till Norrköping och besöka min (dyr) ortoped, men det blir nog så. Jag får hjälp där!!! Och det är därför man går till läkaren och inte för att lyssna att "det kan hända och man måste vänta och äta ALVEDON"!!!!
Så det var för momenten allt och jag hoppas att jag återkommer på kvällen!
Hoppas att ni får en bra dag trots regn(?)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails