lördag, juni 20, 2009

Det var som jag sa!

Midsommar var solig! Åtminstone hos oss=)
Vi hade jättetrevlig hos vår "familj" och lekte lekar och hissade stången och åt och umgicks. I lekar vann.... bra gissat - jag! På andra platsen var min älskade make och på tredje vår andra pappa K. Så vi fick medaljer att bära på tills dagen var slut och tag flera bilder klart, men inte har min kamera batterier och bilder kommer senare på dagen. Och till och med min girland med vimplar var klar i dag! Den ska också få sin plats här i bloggen så att jag kan skryta lite. Lilla L och lilla make sover=) så jag passar på och är ute på nätet lite. Jag hade min självisydd kjol igår, med koftan som min mamma har virkat och jag såg ganska så midsommrig ut. N lekte mycket med sin kompis A, till slut har ungarna tagit in i lekstugan öl och sålde den till vuxna. Jag som körde var ointresserat av det hela men våra pappor fick gå dit flera gånger och köpa en burköl då och då för 6-7 kottar..... Det var kanon valuta - kottar!!!
Så jag kan rapportera att sådan härlig och fin midsommar jag har inte haft.
Tack för det min lilla familj!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails