torsdag, juni 04, 2009

Önskelista

Jo, nu är det lugnt i huset, alla sover. Alla då menar jag barn. Inte den största, C; han sover inte än=) Då kan jag berätta lite mer vad jag tycker om och vad jag önskar mig.... Inte mycket, lovar ;)
Sådan en gammal spis. Tycker den är såååå fin! Fyller rum med sin närvaro och ger så mycket charm! Även om den inte används är den sådan godis för ögonen så att man bara njuter varje gång man ser den. Jag skulle fylla spisen men lite gammal porslin järnformar, kakformar osv. Blommor och lite trägrejer. Få inte allt det här plats? Jo, då! Det bli så fin så! Var ska jag bara hitta mitt drömhem?=)
Nåt i den stil. Bara det blir ju inte så som på den bilden från nätet.... Tråkigt ser det ut! Synd. "suck"
Vill också passa på, min kära folk, och säga att alla länkar till webbsidor och butiker här är inte förbetalda och allt jag visar här är bara som jag tycker är intressant. =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails