lördag, juni 06, 2009

Så trött man kan bli

bara av att packa lite. Lite är bra sagt, men jag bestämde mig att vi ska ha bara en reseväska med oss. En stor men en! Och så långt det går bra. Presenter till familjen är packat, våra grejer med och det finns lite plats kvar. Jag hoppas att på väg hem platsen inte kommer att finnas. Jag tänker köpa lite kul saker, men vad vet jag inte än. Vi får väl se vad det kan bli=) Min väninna skrattade att hon inte är expert på loppisar men lovade att hennes en kompis kan visa mig runt om jag vill. He he hon var inte i Sverige på sommaren då loppisfeber råder i landet =D Roligt! Men tänkte gå till den turkiska marknaden och hitta nåt riktig kul överkast, pläd eller liknande! Det ska bli!
Annars min älskade C ska komma hem imorgon efter han avslutad jobbet i Halmstad och då åker vi direkt till Stockholm för att övernatta där och komma tidigt till flygplatsen utan att behöva vakna kl.4 på morgonen och åka iväg.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails