torsdag, juni 25, 2009

Mina soffor

Så nu får ni se mina fina soffor! Soffor är nämligen förskräckliga och just därför behöver de överkast, men titta får ni se hur kan man får den negativa se ut så fint!!=))
Det är den lilla soffan med överkasten som redan fanns hemma. Ni kan se även pläd med mormorsrutor som jag fyndat på loppis föra året.
Och det är den stora soffan och "nya" överkastet. Visst är den fint? Jo, tack... Jag vet. Smaken har jag inget fel på=))))
Jag ska snart till Bauhaus och köpa färg för att kunna måla om köpmandisken som jag fyndat på Blocket och ska måla i antikvit. Den ska rymma i sig alla mina pyssel grejer. Hoppas att jag får plats bara ;D
Skön dag till er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails