fredag, juni 26, 2009

Gudrun Sjöden


Nu har jag fyndat även på nätet. Har köpt en kappa från Gudrun. Inte är jag sådan hejare på Gudrun,men vissa grejer är rätt så annorlunda och unika att man bara måste ha dem. I dag var det kappan. Den är i indigo färg, men jag köpt i svart. Mer praktiskt, man kan ha allt med svart...
Och så kan jag berätta att vi var på utflykt på fm vid Göta kanalen och hade det trevligt med tjejer. Sen har vi ätit och visa sover=) Efter L vaknar ska vi till auktionsvisningen. Söndagen ska bli ännu mer fynd. Skrivbordet i björk kommer att flytta till oss, hoopas jag. Och då är N rum komplett! Sängen köpte jag häromdan på Tradera för 50 spänn=))) Kul va? Mässing sängstomme.
Små som stora var glada och nöjda=)

Fina båtar åker på kanalen. Mycket romantiskt!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails