onsdag, juni 24, 2009

Fyndat!!!

Jag åkte till stan bara för att se om jag kunde hitta några hyllor till vårt hem. Jag tänke hänga i badrum, båda. Sovrum. N rum. Och tänk att jag hittade så fantastiskt täcke i lappteknik! Jag har länge funderat på att sy själv i sådan teknik, men gud vad det är mycket pyssel med! Och i dag går jag in på Eriks Hjälpen och där ligger ett täcke i väntan på mig. Min kompis sa direkt "sådan vill jag ha i stugan"! Jag ska ha den på soffan i vardags rummet. Ena soffan har redan ett liknande täcke. Då blir det åtminstone komplett! Till min kompis då har jag rekommenderat ett täcke till som jag såg men inte köpte (behövde inte tyvärr). Den var i mycket bra skick den med och billigare än mitt. Medicinskt skåp blev det med. I badrummet kommer det att få sitt plats. Och N fått rollskirdskor. 15 kronor.... Va´? För att hon ska åka kanske tre gånger ska jag väl inte betala 300 kronor? Kul!
Så mitt lilla hem börjar snart blir färdigt inredd. Jag blir så stolt så. Min lilla pärla!
Psss... Bilden på soffan med nytt täcke får ni se snart!=)
Kram!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails