lördag, maj 23, 2009

Så skönt at vara hemma!

Nu kom vi hem från Vimmerby, ALV. Åkte kl.8 hemifrån och kom tillbaka kl.18.... Ska jag säga att jag är TRÖTT? Men N är så glad och lycklig! Hon med sin kompis var sams nästan hela tiden. Så på den fronten var det lugnt. På väderfronten var det också bra. Växlande var det men utan regn har vi klarat oss. N har fått souvenirer av mig. Plånboken med Pippi så klart, cd med låtar från filmer med A.L. figurer, en ljudbok blev det med, block med pennan, pysselbok . Lilla L fått solhatt med Pippi på. Jag har fått nyckelband med Pippi så att jag blir påmind om att jag ÄR stark som hon lilla tjej och klarar allt. Den kraften behöver jag verkligen närmaste månader känns det som. Problemen i privat liv och på annan plan släpper inte riktigt och jag kommer att ta tag i dem. Så krafter behövs.
Nu ska stoppa mina små bananer i sängen och dricka lite te....
Åhhh, vad jag längtar efter ett varm, näh en het bad! Ska bli! Med lite badolja. Skönt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails