fredag, maj 22, 2009

Kom kvällen

Ja, nu har ännu en dag avslutats. För mig är den slut när båda mina kaniner ligger i sängen och andas lugnt. Ja, ja jag sitter uppe en stund till, närmare bestämt till ca kl. 23 och dricker te, tittar på TV, pratar med min man, är på nätet. Men dagen är slut i alla fall. Nu har jag packat all mat i matlådor, så jag slipper stressa med den på morgonen. Det blev piroger, sallad, morötter, äpple, kyckling. Tror ni att vi klarar oss en dag?=) Nå ja i värsta fall får vi köpa nåt äckligt på ALV. Tyvärr min erfarenhet av sådana platser är DYR, URUSEL mat. Några exempel: Kålmorden, Busfabriken. Exempel på bra fika (inte mat men ändå) - Junibacken! Kanon var det! Så för att spara och njuta av maten har vi bestämd ta matsäcken med oss. Vädret har redan kollat. +16 mitt på dan lovar de i Vimmerby. Lovande. Får hoppas att så blir det. För regnkläder har N lämnat på frita och hennes kompis som följer med också gjort detsamma=)
Så vi får höras imorgon kväll om jag orkar efter hel dag ute med alla ungar. Men det tror jag. Som jag är sjuk på att skriva här 8))))

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails