söndag, maj 24, 2009

God morgon, god morgon!

Nu var det morgon igen. Men om ni bara visste hur trött jag är redan efter har öppnat ögonen! Har träningsverk i hela kroppen. Igår kväll kände jag av lite i låren och det var jag nöjd med, lite träning behöver jag väl. Men i dag, det verkar i ryggen (min stackars rygg!), i benen, i fötter (mina hällar), i axlar till och med. Borde jag skrotas kanske?=) Inte än!
Har släppt barnen ut, det är ganska skönt ute. N föreslog att vi skulle ta en cykeltur vid kanalen. Men lilla mamma är helt trasig ju! Jag förklarade att jag är så trött efter gårdagens äventyr. Det får bli nästa gång.
Så har vi räknat dagar/veckor till att vi ska åka till Berlin! Det var ganska exakt 2 veckor kvar!!! Jippie!!!! Kul! N är lika glad som jag. Lilla L struntar i allt ihop! Men den 8 juni det ska bli! Flyg till Tegel flygplats i Berlin! Åhhh, vad jag längtar dit! Stor stad, mina minnen, mina vänner. Så skönt det bli att träffa alla. Gå i stan och visa N de platser där jag var som ett barn och sen som lite (hi hi) äldre.
Kommande vecka bli lite hektisk. Jag ska fixa mig (ÄNTLIGEN) dvs håret och fötter, eventuellt naglar på händer men tror att jag klarar det bra själv. Så sparar jag minst 300 om inte mer=) Så det lär bli foto från frissa och foto från inskolning på lilla L. Hon är bjuden på dagiset att lär känna lite barn där. Hon ska ju börja där i augusti. Vare sig ska jag eller inte läsa på universitetet. Och så har vi ett viktigt möte på Östsvenska Turistrådet. Mycket förväntar jag mig, men man vet aldrig. Så vi får se.
Morgons bild få vara den.
Så klart=)
Hörs! Kram på er

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails