lördag, maj 30, 2009

Loppis-lördag

Morgon var svalt fast det kändes redan då att det skulle vara en varm dag. Vid frukostbosrdet läste jag att det skulle bli "stadens största loppis" mitt i stan. Klart att vi skulle dit innan N skjutsades till mormor. Men det var inte mycket att se. Jag köpte bara en weekendbag som kommer att läggas ut på Tradera direkt jag kommer hem. Jag behöver ju liten slant att spendra lite i Berlin.
Nu är det redan så varmt att man vill bara stänga förnster och ligga i svalt rum. Men det blir inte så.
Ska äta lunch hos min mamma och sen åka hem med lilla L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails