fredag, maj 29, 2009

Det var gjort!

Jag gick i dag att färga håret till ekofrisör i Norrköping. Fint ligger salongen vid Motala strömmen och det är ett nöje att gå dit överhuvud taget. http://www.ekofrisoren.se/
Där skymtar ingången till ekofrisören... Härligt...
Så har jag träffat Marie som jobbar där med Jenny tillsammans. Förklarade vad jag vill ha och hon lovade "försöka"=) Det låter för min del nästan alltid lite skrämmande.
Så såg jag ut när vi var mitt i processen.... Roligt..
Och ungefär så blev det. Jag glömde ta en bild när jag var klar... Och nu i kvälls ljuset det är inte lätt... Men garanterar att jag är nöjd!
Så gick jag vidare till Lilla Snigel, en affär FULL med leksaker. Oj, det är svårt att gå dit för mig. Kan föreställa hur känns det för ett barn att stiga in där. I leksaksriket!
http://www.lillasnigel.se/
Vad sägs? Det är ju helt omöjligt att komma ut därifrån med tomma händer. Och det gjorde jag inte heller. Eftersom vi ska åka snart till Berlin skaffar jag presenter i förväg. Min väninna kommer att få en fin antik ring som jag hittade på en auktion. Hennes man presentask med tenn supmuggar. Och deras dotter ska få.... JA, en kanin! Min favorit! En medium flicka ska åka med oss till Tyskland!=) Fint! Och sen köpte jag fina bokstäver till N så att hon får dem i present till skolavslutning!
Och sen har vi haft en picknick. Hela klassen träffades i Brunn parken och lekte och hade kul.
Vi var många där men alla bilder ska jag inte lägga ut!
Så kom vi hem och pappan var hemma och vi var trötta för att laga mat. Det blev till N förtjusningen PIZZA!!!=)))
Jag däremot kan berätta att hela 7 (!) kilo har lämnat min kropp efter mars månaden, då jag har slutad amma! YES! Många gånger yes!=)
Kram på er

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails