lördag, maj 30, 2009

Jordgubbar på eftermiddagen

Det var fin dag hittills. Vi kom hem med lilla L och jag hämtade ut mitt paket från La Redoute. Jag har beställt en fin linne, tunika och skjorta-klänningen. Klänningen kändes aningen för liten, tunika passade inte mig och de två får jag skicka tillbaka. Men linne med lite spets på var underbar! Lantlig look verkligen. Blir fin på mig i dag när vi ska till restaurangen på kvällen. Jag är bjuden av min man nämligen. Känns skönt. Vi har för lite sådana stunder då vi kan vara i lugn och ro och ägna oss åt varan. Man ska passa på när hans dotter är borta och garanterat inte kommer ringa "pappa, kan skjutsa mig till....". Inte en kväll var förstört på sånt sätt.
Det är min ny linne. Eller tunika kanske? Anyway fin är den!
Och vi kommer att ha en trevlig kväll med. Det är bestämt!=)
Men nu ska det sittas på balkongen och ätas jordgubbar! L förstår inte meningen med bär än och jag har alla jordgubbar för mig själv! Kul!
Ha ni också en sådan fin eftermiddag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails