fredag, maj 22, 2009

Dagen går mot sitt slut

Massor gjort! Alla är mätta nu. Maten till matsäcken är redan klar.
Tänkte skryta lite med mina.... ja, vad kan man kalla det för? Skapelse passar väl bäst. Ni får kanske tycka till lite.

Det är bordet som är gjort av en symaskin och verkligen en favorit hos mig! Lätt gjort men så personligt blir det!

Så lite fin på väggar ska det också vara eller hur? Jag tagit en halmkrans och lindat alla spets som då fanns hemma! En myrgröna i plast ska jag hitta för att göra en "fläck" på den vita kransen. En bild med rosa på - shabby chic klassiker! Fint!
SÅ originellt förvarar jag mina inredningstidningar. Mycket man hittar i dem och inspiration i överflöd!
Och det är min bästa öronlappsfåtölj!!! Min bästa fynd! På Blocket faktiskt. Som ny! Med pall. 800 kronor! Snacka om att fynda!!!! Inte många kvällar var det hittills i den men ju större blir L desto mer lugna kvällar får jag! Snart blir jag sittande där varje kväll!=) Bordet som står bredvid - 100 lappar på en bonde auktion i fjol! Siggarbordet kallas det för och spelar musik när man öppnar det. Kuddar köpte förra sommar här i Söderköping. Till mycket bra pris kan jag säga! Fint!Så ska hjälpa lila L med maten igen. Och sen ska vi sova. Inte jag=) Jag återkommer.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails