fredag, oktober 26, 2012

Lastpallar hemma



Hej mina sköna!

Jag håller ju på och bygger en soffa av lastpallar... Det tar sin tid, men desto roligare blir att få se färdigt resultat!

Har surfat lite och kollat runt.. Mycket man kan göra av de pallar... Tallrikshyllor och skåp, soffbord och soffor... Trappor!! Ja.. Tänk er!!




Surfar man så hittar man pärlor... En ny för mig blogg var Mitt gröna lilla rum... Ska följa Carola med hennes blogg.. Inspiration behövs ju alltid!


bilden från bloggen Mitt gröna lilla rum klicka på den
 Kolla vilken skönhet - underbara skåp!!! Vill ha!! Ögongdis!! *glad*



Tänk er en sådan trappa! Häftigt!

Trevlig helg, mina vänner!! kram/Olg@

alla bilder är från google

2 kommentarer :

  1. Vilka spännande projekt du har! Kul med inspirerande bloggar också, där man kan få tips och idéer!
    Brrrr, så kallt det är idag! Riktig vinter!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Lastpallar är bra till mycket, återvinning
    när den är som bäst. Låter spännande med din
    soffa. Jättefina bilder.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails