lördag, maj 26, 2012

Vår dvs sommar

Hej mina sköna!

Så fint väder har vi haft på sistone! Blir så glad  och hoppas att hela sommaren ska se ut på det visset *ler*






I gammal trästopp har jag en stamlavendel som blicken vilar på.
Tvärs över öppningen ligger en gammal köksredskap. 
På handtaget hänger en knippa med gammaldags nycklar... Lite symboliskt, tycker jag...






Avslutar med en fin vit syren... Älskar den tiden på året - allt blommar, växer, träder fram och tar plats...

Men nu, hörrni, ska jag till jobbet och kommer hem söndag eftermiddag!

Hoppas att ni ska njuta av er helg!

kram/Olg@

2 kommentarer :

  1. Hoppas du haft en bra mors dag trots jobbande.
    Hanu en fin solig kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Syréner, hägg och spiréea är det allra bästa med våren! Doftar så underbart och påminner om skolavslutningen!

    Om du vill delta in en tävling som jag just nu håller så kika in på: http://inredhemma.wordpress.com/2012/05/25/tavling-vinn-hemtextil-for-500-kr-fran-textilboden/

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails