torsdag, maj 24, 2012



Hej mina fina!

Som ni kanske förstår jag är fortfarande i extasen och njuter av mina senaste fynden.... 

Kryddställe står fint på köksbordet, med äppelblom som pynt... *ler*




Och tyg som skulle "omgående bli kuddar" är fortfarande tyg *skrattar* 

Så fort går det ändå inte, tänker jag...



Men faktumet att kuddar dröjer att komma till stör mig icke att njuta av tygens struktur och färg. 

Kvalité brukar vara enastående, så jag räknar med att ge kuddar i arv till mina döttrar... Skojar... *ler*


Hoppas att ni kommer att ha en fin helg, jag ska jobba hela helgen, men det är ju positivt!

kramar/Olg@

2 kommentarer :

  1. Det är jättefina tyg, fina bara och ha liggande framme tills du syr. Det är svårt och hinna med allt man ska göra just nu.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vi har hela vintern på oss att sy kuddar kära du;) kramis Ulla

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails