tisdag, november 29, 2011

Vinsten & Advent


Hej alla godingar!

Så fort går tiden! Nu har vi avklarat Första Advent och det är helt otroligt att vi är redan här *ler*

Jag hade en glöggparty med hemmagjort glögg och plock mat... När jag var klar med maten och min klädsel, tag kamera att fota lite... kom första gästen... så inga bilder från min mysiga kväll *skrattar*

Här kommer underbar recept på tilltugg.

Kärna ut dadlar och lägg in en oliv (alternativ getost) och linda i bacon. Sätt i ugnen på 225 gr tills bacon får fin gyllene brun färg. Mums, säger jag bara *blink*

Kort som ni ser på bilden vann jag på Facebooks sida Creation by Lis, som tillhör en bloggerska & företagare Lisa Marklund. Nyligen öppnade hon en butik i Helsinborg och ni som har tur och bor nära kan njuta och shoppa los där *ler*

Tackar så mycket igen, Lisa, för en fin och användbar vinst! Så glad jag blev!!!

Önskar er en fin vecka! Många kramar från Olg@


3 kommentarer :

  1. Så fina kort du vann, tatermasker gillar jag sen min tid på teatern. Och roligt med glöggpartyt, låter jättegott med dadlarna.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Glöggparty är ju alltid trevligt. Och det är kul när man inte bara bjuder på pepparkakor :-) Bra tips!

    Hälsningar,

    Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten :)

    Vad god silltårtan såg ut nedan!!

    Kramar Linda

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails