tisdag, augusti 24, 2010

Blogg försäljning



Hej alla godingar!

Ni kanske märkte i högra spalten bild med "Antik&Auktion"? Jag blivit faktiskt försäljare till den fina tidningen! Så spännande att se om jag kommer att sälja någon tidning *ler* Man får lite provision, men för mig det var mest kul grej!

Så om ni vill köpa en "Antik&Auktion" - tryck på knappen till höger då kommer ni skickas vidare *blink*




Här får ni se ljusstake. Som jag "gjorde" av fin udda skål med guldkant. Jag bara älskar skålen! Troligen kommer den användas rätt så ofta på hösten...

Ha det gott, tjejer!

kram/Olg@

ps.... Fick en ny tid till läkaren, hoppas på goda nyheter...

2 kommentarer :

  1. vad kul att få sälja tidningar på detta vis...hade jag inte en aning om att man kunde! Hoppas med på positiva läkarbesked till dig...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Hoppas du får ett positivt besked av läkaren nu.
    Visste inte att man kunde sälja tidningar på detta sätt. Hoppas det går bra för dig.
    Så mycke kantareller som du frestar med i ditt förra inlägg. Själv var jag ute i skogen men hittade inga, men fick lite motion iaf.
    Fin gåva du fick av goa Anna-Maria.
    Har haft lite ont om bloggtid nu när jag jobbar 11-12 timmar om dagen, men det skall väl bli bättre framöver om ngn vecka.
    Ha de gott och sköt om dig.
    Kram Britt

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails