tisdag, juli 06, 2010

Rosor


Hej alla godingar!

Min finaste ros Ingrid Bergman har slagit sig ut för oss...


Mer skönhet man kan bara drömma om, tycker jag...


Kraftfulla blommor med intensiv färg fick jag i år. Det är andra året som jag har den ros. Aldrig förr hade jag rosor. Denna köpte jag åt mina döttrar. *ler* De tycker det är roligt att "äga" en ros...

På torpet har en klätterros också börjat blomma och det är jag glad för! En ros är rosa och andra röd. På varsin sida av torpet pryder de sina platser.



Den här är den rosa, som ni märker *blink* Och den doftar lite faktiskt! Jag tror jag blev hejare och beundrare av rosor utan att veta det *ler*

Jag önskar er en fin vecka! Många kramar från Olg@

3 kommentarer :

  1. Vackra rosenbilder.. Här har de också börjat så smått att slå ut. Jag går flera vändor om dagen och kollar hur långt de kommit.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Rosor är så fantastiskt vackra i alla dess färger och former, och dina Inrid Bergmanrosor är underbara i sin djupröda färg!

    Ha det fint!
    Kramar Linda

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails