tisdag, juli 27, 2010

"Hemma bäst"

... tröttnar jag aldrig säga! *ler* Vår semester i Grebbestad/Oslo avslutades i dag. Vi hade absolut trevligt på semestern och alla som en längtade hem!

Vi vandrade och fiskade och shoppade och ... jaaa... semestrade *blink*



Här är vi vid Sveriges största vattenfall... Äh... Fast hälften av den är i Norge, men vem bryr sig om sånt? *skrattar* Älgafallen heter den. Bilden där det syns styrka på fallen kommer den *blink*


Fina skepp och fjordar såg vi massor...

Jag ska visa vad jag har fyndat i kommande inlägg. Är så trött efter halva dagens bilkörningen.

Ta hand om er, vänner! kram/Olg@

6 kommentarer :

  1. Jag äslkar Norge. Skulle kunna tänka mig att bo där. Min Älskade sambo är norrman. Vi har semestrat där 2 år i rad nu. Ett inderbart land.

    SvaraRadera
  2. Åker till Norge på lördag och blir borta en vecka..längtar. Välkommen hem!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Åh det låter som en ljuvlig semstertripp! KRAM Petra

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka vännen!

    Låter som ni har haft en underbar semester, men det är ju alltid lika skönt att komma hem igen... Ska bli väldans spännande att få se vad du har hittat för fint.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Fin med ferie...akkurat nå storkoser jeg meg med å bare feriere hjemme...ha en nydelig dag

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem!
    Ni verkar ha haft det jättehärligt och sett mycket vackert i grannlandet! Norge är verkligen vackert!
    Trots allt är det så skönt att komma hem igen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails