lördag, juli 31, 2010

Fina möbel med fint innehåll









Hej alla godingar!

Har fyll i min nya byrå som jag köpte innan semestern. Här skrev jag om det.



Mina fina gamla underlakan och örongottar, samt linnhandukar fick plats i lådorna.


Hemvävda handdukar är bästa jag vet! Fina och av bra kvalité. Snacka kvalité...



En dussin av varje med fint monogram. M som i mamma *blink* och LA - är initialer i min lilla dotters namn. Kunde inte låta bli, så klart...



Häromdan kom förbi "en snabbis" min väninna med blommor i handen! Hon välkomnade mig hem efter semesterresa *ler*
Det var så snällt och gulligt! Tycker jag. Jag vet att hon, min väninna, brukar kika in här ibland, så jag kan tacka en gång till här. Tack, Ullis, hjärtat, för en fin bukett! Jag uppskattar det verkligen! Och det betyder så mycket!

Önskar r en trevlig helg! kram/Olg@

2 kommentarer :

  1. Hej vännen!

    Så fina lakan och handdukar du köpt. De gjorde så mycket vackra spetsar och brodyr förr.
    Hoppas allt är bra med dig.
    Önskar fortsatta härliga sommardagar.
    Sommarkramar Britt

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig , jag älskar också gamla linnehanddukar , särskilt om det är monogram på ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails