onsdag, juli 14, 2010

Sommaren fyndens tid?





Hej alla mina sköna!

Om ni bara visste hur glad jag är att ha er! Varje gång det dyker upp ett nytt meddelande glädjer mig! Och era fina, trevliga kommentarer! Åh, så glad jag blir! Och vill så gärna ge tillbaka! Kram till er allihopa! *ler*



Nu är det så att jag är ju... ja... vad ska man kalla mig för? Sugen på fina saker? Estet eller "möbelgourmé" eller bara "köpgalen" som vissa sa till mig. Men i alla fall... Ja, jag tycker om att köpa fina gamla möbel, porslin och dylikt, och ser inte nåt problem i det *skrattar*

Vi har ju inte ett komplett hem än.. Jo, då om man frågar min man - överflöd av allt har vi redan... Men inte enligt mig *blink* Sen kan man byta ut vissa saker.


Sälja en och köpa en. Eller två... *skrattar*



Ni kanske undrar när jag ska säga vad jag har köpt... Men ni får gissa... *blink*


Så svårt var det inte eller hur?


Fin fin byrå har jag fyndat. För att om de pengar jag köpte den för säger man inte köpte! Den fick sin plats vid sovrumsdörr. Färgen förbli original. Jag tycker den passar den byrå.

Tvättskåpet som stått där fick äntligen flytta dit det hör till. I badrummet. Om det ska jag skriva en annan gång. Mysigt blev det i alla fall. Både i hallen och i badrummet...

Ha en underbar dag, trots värme vill jag skriva, kramar/Olg@

9 kommentarer :

  1. Hej min vän i sommarvärmen!

    Jättefin byrån du införskaffat och låset och beslagen var sååå vackra. Skulle också ha behållt denna färg.
    Ja, en del får tycka att man är "köpgalen" men det tycker inte att jag är *ler* jag tycker bara om vackra saker omkring mig.

    Önskar dig fortsatt härlig vecka.
    Sommarkram Britt

    SvaraRadera
  2. Jättefin byrå, och bra du behåller den i urspungsfärg, annars hade man nog ångrat sig om ett par månader...

    Jodå, Gruvgatan sänder saker. Här är deras mailadress: info@gruvgatan13.se

    Soliga hälsn fr Nordingården

    SvaraRadera
  3. ...kom på att vid beställning går det enklare o snabbare om man ringer:

    023-132 12

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul med kommentarerna, det är ju det roligaste nästan med hela bloggandet! Jättefin byrå, och jaf tycker också den är fin som den är, beslagen är ljuvliga...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Oj, vilken mysig blogg du har! Jätte fin byrå du fyndat.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Ja, visst är sommaren fyndens tid, finns ju loppmarknader överallt! Har planerat in två stycken till helgen, fast jag inte borde skaffa mera prylar...
    Ha en fortsatt skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Vilken dröm att hitta en så vacker byrå! Jag håller fullkomligt med dig, det vore synd att måla den! Lova att du inte gör det. ;0)

    Låter underbart att vara på semester där det "bara" är 24 grader varmt... Sitter här framför fläkten och lider av värmen (fast klockan är åtta på kvällen). Men i nästa vecka skulle det tydligen vända. Lite regn skulle inte vara helt fel heller. Här har det inte regnat på en månad. Igår kom några droppar men inte nog på långa vägar. Jag hoppas att du har en underbar semester och ser till att ta det riktigt lugnt och äta mycket gott! Glöm inte bort att dela med dig av några recept till oss bara...

    Stor kram/ Anna

    SvaraRadera
  8. Glömde bort att berätta att det går bra att köpa färdiga armeringsmattor i bygghandeln. Om du väljer en lite tunnare variant går det nog att klippa av den med en rejäl avbitartång. Annars får man såga med en bågfil eller en vinkelslip. Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Fin stege du fyndat! Byrån likaså, mycket saker får rum i den. Ha en riktigt skön helg, kramar från Mira

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails