lördag, maj 08, 2010

Anka mm



Hej alla godingar!

Är såååå ledsen.. Lilla L har blivit så förkyld inför fredagens fotografering, att jag var tvungen att ställa in. Vore knappast bra med den kylan som var på morgonen (vi skulle träffas kl.10) och med en unge på 2 år som har snor ner till knä och gnäller och gråter varje minut... Så det blev ingen fotografering igår...

I dag är det lite bättre och jag håller tummarna att hon blir bra snart. Jag vill inte tänka på att jag lämnade ett sjuk barn hemma när jag ska i väg till Köpenhamn på måndag.

Fortfarande välkomnar jag tips om antika butiker i Köpenhamn, lite hittade på nätet faktiskt (vad skulle vi göra utan Google? *ler*). HÄR hittar ni flera tips. Tror att jag hinner lite mer än jag trodde. Det visade sig att måndagen ska inte blir nåt studiebesök, bara på tisdag&onsdag! Det var lite kul, för min del *blink*


Det näste hittade min äldsta med sin kompis, vid ån. De kallade på mig, Mamma du kommer att ta en fantastisk bild, KOM!!! Jag tag snabbt två bilder och sen uppmanade barn inte komma nära nästet. I närheten simmade i vattnet stackars mamma-anka och var helt förvirrat och rädd (som jag läste av). Så lite äventyr har vi haft denna vecka!

Ha en underbar helg, kramar Olg@

9 kommentarer :

  1. Så trist med förkylning i familjen! Hoppas den lilla kryar på sej!
    Det låter jättespännande med Köpenhamnsbesök! Tyvärr har jag inga bra tips, men som du säjer, Google är toppen när man vill ha reda på något!
    Lycka till!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. På google kan man hitta det mesta. Hoppas nu din lilla tjej blir frisk innan du åker. Synd att det inte blev några foton, men du får boka en ny tid.
    Ha en fin resa
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att lillen är förkyld nu inför en fotografering :( men med detta vädret vi har är det inte så konstigt. Hoppas hon kryar på sig snart i alla fall :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Vad kul att åka till Köpenhamn!!! Finns massor av fina butiker men nu kan jag bara komma på Isabellas....

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Synd att det inte blev någon fotografering. Hoppas lilla tjejen blir frisk snart och kunna ta de efterlängtande korten.

    Ja, det är tur att google finns, där man hittar det mesta som man letar efter.

    Tack vännen för din fina kommentar och omtanke. Ja det är bara att hålla ut och fortsätta kämpa, är en fighter som inte ger mig.

    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. Åh ! Hoppas den lilla blir frisk , så att du kan njuta av din resa !! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  7. Här var det bara så fint! Kram susanne

    SvaraRadera
  8. Men stackars liten.. Hoppas på snar bättring..
    Hoppas ni förövrigt haft en underbar helg?!
    Här har det varit full action..
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. Håper din lille venn blir snart frisk. Kos deg på reisen...klem

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails