lördag, mars 27, 2010

Blommor&ägg

Hej alla godingar!

Nu är det helg igen! Tjohooo!!! Vi har i dag Påskbasar på dagis och städdagen på skolan. Men eftersom jag inte kan trolla och vara på två plats samtidigt väljer jag vara på dagis denna gången.



Har köpt lite mer av körsbärskvistar. Men denna gången de som håller länge ut. Japp, de är fuskisar... Men i sällskap av äkta tulpaner se de ut som riktiga. Min man sa så sent som på morgonen, Va dem där kvistar blev fina, du... Jag log lite men var tvungen berätta att de var oäkta. *ler*


Men jag tycker absolut att de är fina!



Så ägg, som jag har fixat har hittad sin plats. Och det var på skänken i vardagsrummet. På ett nysilver fatt ligger de och pryder sin plats.


En blomma fick sätta sig i en glasburk *skrattar* Det tycker den om, tror jag...

Lite senare ska jag och äldsta ge oss i väg och jag ska ha kamera med mig. Vi får se om jag hittar fina bilder i dag. Inte är det soligt ute, men men...

Vårliga kramar till er, Olg@

7 kommentarer :

  1. vilka ljuvliga vårbilder!! Må så gott kram Maris

    SvaraRadera
  2. Maria menar jag förstås!! A och S ligger ju bredvid varandra på tagentbordet....

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort det. Jeg liker så godt å hente naturen inn.. og av og til må man ty til noe som ser ut som naturen. Det er ihvertfall lenge til kirsebærkvister slår ut her. Ha en fin søndag, klem

    SvaraRadera
  4. Skönt med en solig lördag, det hade vi inte här. Mulet och småregn hela helgen. Jättefina kvistar, och dom ser äkta ut. Fint har du gjort med påskäggen också.
    Ha en bra start på påskveckan.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej Du Rara!
    Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra

    SvaraRadera
  6. G♥L♥A♥D P♥Å♥S♥K
    och en stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. JäÖnskattefina kvistar, de ser äkta ut.
    Önskar dig en fortsatt härlig påskhelg.
    Kram Britt

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails