söndag, december 27, 2009

Pulsvärmare

Hej alla godingar!

I dag har jag varit på min favorit auktion, i Linghem. Inte blev det mycket fynd, men en del...

Efter jag kommit hem och kollat mejlet fick jag veta att mina pulsvärmare är klart stickat och är redo att komma hem till mig *ler*

En duktig tjej tag på sig att sticka dem åt mig, så att skulle passa till min Odd Molly sjal och jag tycker hon lyckades. Här kan ni se min sjal. Visst passar den till mina pulsvärmare? Det tycker jag! *glad*


Senare får jag visa upp mina fynd. Flera av dem kommer jag lägga ut på Tradera. Kommer att länka sen från bloggen.

Ha en trevlig kväll, mina vänner! Jag får så mycket glädje av att umgås med er! Tack för att ni finns!

kram Olg@

5 kommentarer :

  1. Jättefina pulsvärmare och passar ju perfekt till sjalen!

    När det gäller "pyssellådan" hos mej, såg jag att Bläckhornet säljer nytillverkade, liknande - titta här:
    http://vivekaiblackhornet.blogspot.com/2000/01/spetshylla.html
    Om man inte kommer över en gammal verktygslåda som jag gjorde!:)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga!! Så fint ihop med sjalen, OddMolly har så fina kläder. Det var en duktig tjej som stickade till dig, otroligt fint.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilka jättefina pulsvärmare de ser verkligen jättesköna ut! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jättefina pulsvärmare. De passar perfekt till Odd Molly sjalen. Ha det gott.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År önskar Inredningsfrun!!

    Å tack för titten :)

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails