torsdag, december 10, 2009

Ljus i mörkret

Hej alla godingar!

På morgonen har min dotter fått lite glitter med sig till skolan. De kommer att göra Luciatåget imorgon för skolan och dagiset. Vi, föräldrar ska få se föreställningen på tisdag, vid föräldramöte. Förväntansfull och pirrig är min lilla flicka. Sorry, stor tjej! ;)

Jag ska till stan och se om jag hittar ett fin, vit överkast till en av sofforna i vardagsrummet. Den som jag har, med små blommor passar inte till Jul...

Det är så skönt att kunna vara ledig!
Kram på er.







Vad tror ni lilla plutten gör? Hon föreställer en hund. Så att ni inte får huvudverk av att gissa ;D

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails