torsdag, december 10, 2009

Hej alla godingar!


I dag ska jag visa lite av mina idéer.


Hyacinter står på fönsterbrädan bredvid granen. Mysigt, tycker jag...


När vinter kommer brukar vi ta fram båda fårskinn som mina döttrar har. Sen uppstår alltid problem vart man ska lägga dem undan. Och så kom jag på lysande idé. Vedkorg! Där ligger skinn och väntar stunden då tjejer plockar fram dem igen.
Imorgon ska jag och en kompis ta lite powerwalk promenad. Blir säkert kul och trevligt!
Kramar på er allihop!

2 kommentarer :

  1. Ser att du också har Hyacintglas, visst blir blommorna extra fina i såna. Ser så juligt och vackert ut. Och bra idé och rulla ihop fårskinnen i vedkorgen. Där ligger dom bra tills dom används igen. Jättesköna och sitta på.
    Må så gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    Är så fint med hyacinter i glas.
    Härligt att ligga framför brasa på ett fårskinn och bara mysa och höra hur det sprakar från veden.
    Ha en skön adventshelg och luciahelg.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails