fredag, november 13, 2009

Jag bara måste

få visa mina fönsterlampor! Så länge de var i lådan i förrådet och kunde inte förgylla min vardag! Men nu lyser de upp och är så fina i vardagsrums fönsterna!


Det par har jag köpt på Gotland i somras... Urfina, tycker jag! Kristall med gulddetaljer.


Det par är mer vanligt att se på loppisar och auktioner. Men inte mindre fina för det;)


Och den kristallkronan har jag köpt för ca ett år sedan. Den hade gammal honan och ingen hade tid att lägga på att byta ut den! Men nu var jag klar med den med! Sovrummet fick ljuset!! Inte behövs det så mycket men fint att se i alla fall!
Nu ska börja med lasagne till middagen. Och så hämta min äldsta från kompis! Sen tänkte jag ta ett glas rödvin... Det var länge sen jag har tagit nåt till maten eller så över huvud taget. Men det känns absolut inte fel ;)
Go´kväll!
pss.... Glöm inte min utlottning! Klicka och var med ;)

3 kommentarer :

  1. Åh vilka vackra lampor!
    Ha en fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Jättefina lampor! Vi har också ätit Lasagne i dag visst är det gott! Ha en bra helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jättefina lampor!! Jag köpte en kristallkrona på nätauktion i somras, men den var söndrig och jag har inte fått den fixad än...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails