fredag, november 13, 2009

Hem är bäst


Den gubbe står helt still på gatan i Köpenhamn och föreställer "jag i blåsvädret" ;) Mycket roligt att se, faktiskt!

I dag valde jag att inte ha ledig dag, utan plugga på. Vi har nämligen en hemtenta att göra under november månad och hälften av månaden har redan gått... Så Freud mm är inne hos mig nu ;)

N ska vara hos kompisen på eftermiddag och jag ska ta liten promenad med lilla L vid kanalen... Jag tycker att det är urtråkigt att gå vid kanalen vid den årstiden! Gråt och trist... Sommaren minns man så väl just då. På vintern är det (förhoppningsvis) vit och fint, men på hösten är ganska tråkigt...

Måste också fixa med fönsterlampor. Det är så att förra (!) vinter köpte jag två par kristallampor till vardagsrum, men dem skulle göras om lite (sladdar osv) men min har ju aldrig tid. Så nu är det dags för mig att agera och köpa in sladdar och tillbehör och göra om fönsterlampor så att de passar till nya uttag. Fina de är!

Just nu har jag paus från studier ;) med en kopp te i handen! ha en bra dag ni med!







1 kommentar :

  1. Hej! Läcker liten gubbe som står där, förstår att många hajar till. Så du pluggar Freud, vad läser du till? Hoppas du kan vara ledig i helgen.
    Ha en mysig helg.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails