måndag, oktober 05, 2009

Litet uppehåll!




Imorgon tidigt på morgonen (kl.6.30) avgår vår buss till Göteborg. Vår studiebesök kommer att vara 2 dagar långt och trevligt. Det har jag bestämt att oavsett vad JAG ska ha det trevligt=)
Lite varma kläder har jag packat in och bara håller tummarna att det inte ska regna!=) På kvällen är det tänk gemensam middag men inget tvång så klart ;)
Efter den officiella delen man kan få lite egen tid. Vi får se vad jag kommer att hitta på. Hoppas att lite roliga butiker kommer att duka upp ;)
Då får jag önska er ett par dagar utan mig ;) Sakna mig inte för mycket! Jag är snart tillbaka och delar med mig bilder och upplevelser!
Kram

3 kommentarer :

  1. Härligt att komma ut lite, blir nyfiken så du måste lova att visa bilder när du är hemma igen. Hoppas att du haft en bra helg, Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for koselig hilsen fra deg! Så flott denne jakken var, herlig og varm, ser den ut til å være. Koselig blogg du har!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det låter mysigt! ♥

    Du undrade om min krans..och det är en stomme av björkris (vi har ett par enorma björkar på tomten), sedan var det lite blandade långa kvistar som vi hittade i skogen. JHag tror det funkar med det mesta =)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails