fredag, oktober 16, 2009

Hemma

Halloj mina vänner!
Jag bara kan inte att låta bli! Mitt skåp (klicka och se skåpet i full storlek)kom hem igår!!! Hurra!!! Jag älskar det!


Mina hattaskar och gammal resväska åkte direkt upp på skåpet och trivs där utmärkt! =)



Fina örngott kom på sin plats dem med.....

Och underlakan...

På insidan har jag hängt lavendelhjärta så att det ska dofta skönt i skåpet.


Innan jag somnade har jag pratat lite med skåpet.. Ja,ja.. Lite knäpp i huvudet kan man bli med ålder! ;) Jag undrade vilka hem det har sett under alla sina år, vilka människor var det som använde sig av skåpet. Vad har det sett och hört... Men jag hörde aldrig något svar... Än... Kanske någon gång...

I dag har jag självstudier men eftersom vi var så duktiga igår och gjort allt som skulle göras, jag ska vara ledig. Ska till stan. Ordna lite och strosa lite. Ensam. Skönt!
Önskar er en fin dag och trevlig helg! Kramisar

1 kommentar :

  1. Hmmm...kommentaren försvann, nytt försök!
    Tack så mycke och jag önskar dig desamma!!!!
    Fina bilder på fina saker!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails