fredag, september 25, 2009

Nu var det över!

Vilka fina höstdagar får vi! Tänker ni på det? Det är ju ren tur vi har!!!
Åhhh, så skönt! Jag fick mobilbredband från min man så att jag slipper vara så utestängt från min blogg=) Sedan 10 september är vi utan nätet. Men men så skönt att vara med igen! Min nya dator fram för mig och mycket att dela med mig! Så mycket att jag tror att jag kommer att skriva flera inlägg i dag. Fast det är fredag och vi ska ha familjemiddag som vi har alltid. Jag är så sugen!! På att skriva alltså=)
Det går bra för mig i skolan, jag var tvåa i litet prov. Och det känns skönt. Jag tycker om det jag gör. Än så länge i alla fall=) Klassen ändras lite. Både i antal och på lite känslomässigt sätt men jag har inte så mycket att säga om detta. Det blir som det blir, mer kan jag inget säga.
Mina tjejer mår tack och lov bra. Än så länge inga förkylningar och så. L trivs på dagiset och fröknar är snälla mot henne. Barnen med.
Jag funderar på att börja nåt salsakurs eller liknande. Vill få lite drive i mitt liv! Fast åka till Norrköping för det har jag ingen lust. Så vi får se vad det blir.
Så kul kan man ha på gunga med sin pappa!=)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails